loading...
ایرانسرا
امیرصدیقی بازدید : 363 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

لطفا +1 کنید


یک بار دیگر بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین بروزرسانی شد. این بار با نسخه 2.2.0 که جذابیت آن چند برابر شده است. 2.2.0 Angry Birds Seasons سری جدید بازی پرندگان خشمگین است که با تغییراتی در مراحل و افزوده شدن مراحل جدید بار دگر آمده است تا شما را به یک چالش دیگر فرا بخواند....


لطفا ما را +1 کنید



دانلود بازی

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons 2.2.0 Final

یک بار دیگر بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان خشمگین بروزرسانی شد. این بار با نسخه 2.2.0 که جذابیت آن چند برابر شده است. 2.2.0 Angry Birds Seasons سری جدید بازی پرندگان خشمگین است که با تغییراتی در مراحل و افزوده شدن مراحل جدید بار دگر آمده است تا شما را به یک چالش دیگر فرا بخواند. این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. در این بازی همانند نسخه های سابق شما باید به دنبال کشتن و نابودی خوک های نفرین انگیز باشید و تا می توانید از توان و قدرت خود در جهت نابودی آنها استفاده کنید. گرافیک این بازی نیز همانند گذشته بسیار مناسب و عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


لطفا +1 کنید



دانلود بازی


دانلود بازی دانلود فایل (با لینک مستقیم)

دانلود بازی دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)

دانلود بازی دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود بازی 52 MB

دانلود بازی رمز: www.p30day.com


منبع پی سی دی



رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه هستند :
1- برخی شرکت های سرویس دهنده در ایران برای اینکه پهنای باند کمتری را استفاده کنند از Cache Server استفاده میکنند و زمان پاک کردن cache ها هم بالا میبرند .به همین دلیل زمانی که روی سرور های ما برای مدیریت دانلود ها برای هر شخص تعداد کانکشن خاصی در نظر میگیرد ( مثلا 2 فایل هم زمان ) این کانکشن در ISP ها cache میشود و برای دنلود لینک سوم با Error 503 مواجه میشید . راه حل : اگر شما هیچ دانلودی در 1 زمان از ندارید و باز هم با Error 503 مواجه شدید,در انتهای آدرس لینک دانلود نرم افزار مورد نظرکه با مشکل برخورد کردید علامت سوال قرار دهید . با این کار شما در اصل لینک را یکبار Refresh میکنید و Cache ISP پاک میشود و کانکشن جدید از سرور برای شما جایگزین خواهد شد . مثال ساده : لینک دانلود اصلی : http://www.d2.p30day.com/nDownload.com.rar لینک جایگزین: ?http://www.dl2.p30day.com//nDownload.com.rar

2 - یک سری کاربران هم برای Exract کردن فایل های دانلود شده با مشکل مواجه بودند و موقع Unzip یا Unrar کردن با پیام خلا هایی مثل : CRC Error یا Pasword Worring یا ... مواجه شده اند . راه حل : تمامی فایل های سایت پی سی دی 100 % از نظر فنی و زیپ شدن و Exctact و یا پسورد ها تست میشود . این مشکلات زمانی پیش میاد که شما یک فایل را ناقص دانلود کنید . شاید به نظر خودتون کامل دانلود شده باشه ولی به دلیل Resume زیاد یک کیلوبایت دانلود نشده باشه و فایل اون قسمت ناقص باشد . زمان Extract کردن , روی هر قسمت از نرم افزار این پیام خطا ها را دیدید تنها راه اینه که پارت را دوباره دانلود کنید . پسورد همه فایل های سایت .www.p30day.com با حروف کوچک میباشد . ( تمامی بخش ها )

سایر نکات: پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
● فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
● فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso,mdf,cue,bin. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Daemon Tools و یا UltraIso بر روی باز شود (Mount)شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 578
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 7,670
  • بازدید کلی : 117,494