loading...
ایرانسرا
امیرصدیقی بازدید : 602 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بازی Syndicate توسط استودیوهای Starbreeze ساخته شده است و بازسازی سری اصلی آن است که توسط ullfrog Productions ساخته میشده است. این بازی چیزی بیشتر از یک بازی اول شخص تیز اندازی می باشد. شما می توانید آنها را یک بازی اول شخص تیر اندازی علمی تخیلی بنامید. Syndicate دارای یک حالت بازی 4 نفره همکاری می باشد که هیجان آن را چند برابر می کند. خط داستانی این بازی در زمان آینده رخ می دهد، جایی که شما رئیس یک اتحادیه هستید. با نیروهای cyborg خود می توانید مکان های زیادی را تسخیر کنید و تحقیقات بیشتری برای ساخت سلاح های حرفه ای انجام دهید.....

بازی  Syndicate

دانلود بازی Syndicate 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** همراه با کرک گروه 3DM ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی Syndicate توسط استودیوهای Starbreeze ساخته شده است و بازسازی سری اصلی آن است که توسط ullfrog Productions ساخته میشده است. این بازی چیزی بیشتر از یک بازی اول شخص تیز اندازی می باشد. شما می توانید آنها را یک بازی اول شخص تیر اندازی علمی تخیلی بنامید. Syndicate دارای یک حالت بازی 4 نفره همکاری می باشد که هیجان آن را چند برابر می کند. خط داستانی این بازی در زمان آینده رخ می دهد، جایی که شما رئیس یک اتحادیه هستید. با نیروهای cyborg خود می توانید مکان های زیادی را تسخیر کنید و تحقیقات بیشتری برای ساخت سلاح های حرفه ای انجام دهید.
ماجرای این بازی در سال 2069 رخ می دهد ، جایی که هیچ دولتی وجود ندارد. جهان از هم گسیخته است و مناطق مختلفی شکل گرفته اند که توسط گروه های بزرگ و شناخته شده ای کنترل می شود. این گروه های به نام اتحادیه های (Syndicate ها ) شناخته می شوند. هر چیزی در این دنیا به صورت دیجیتالی کنترل می شود، حتی زندگی انسان ها. دیگر هیچ دستگاه دیجیتالی نیاز نیست تا افراد بتوانند به اطلاعات و تکنولوژی دسترسی داشته باشند. تمامی این اتصالات می تواند توسط یک چیپ در درون مغز قرار داده شوند.
هر اتحادیه دارای یک چیپ بسیار پر قدرت می باشد تا نیروی بیشتری داشته و محدوده بیشتری را در دست داشته باشند. آنها اسلحه های کشنده و مخربی در اختیار دارند که می توانند توسط آنها ماشین های دیجیتال کشتار در سیاره زمین را بسازند. در این بین ، Eurocorp یکی از شرکت های عظیم است و شما آخرین مامور آن هستید. اسم شما Miles Kilo است و قصد دارید کنترل اتفاقات را در دست بگیرید و به انتقام از آن شرکت قیام کنید.
شرکت Electronic Arts این بازی را برای پلتفورم های مختلفی مانند ویندوز ، PS3 و Xbox 360 آماده کرده است. این بازی نه تنها دارای گیم پلی منحصر به فردیست بلکه دارای گرافیک و افکت های صوتی بسیار خاصی می باشد. یکی از افکت های جالب آن ، افکت پاشیدن خود ، سر بریدن ، دریده شدن بدن و خرد شدن استخوان ها می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 64 X2 4600
Video Card: GeForce 8800 GS or Radeon HD 4650 1GB
Memory: 2 GB
OS: Win Xp
HDD Space: 12 GB

 


تصاویری از بازی:

بازی  Syndicate

بازی  Syndicate

بازی  Syndicate

بازی  Syndicate

بازی  Syndicate


دانلود نسخه 3DM به صورت بخش های 1GB:

بازی  Syndicate دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 3: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 4: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 5: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 6: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 7: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate دانلود بخش 8: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Multiupload

بازی  Syndicate7.1 GB

 

بازی  Syndicate دانلود کرک 3DM

بازی  Syndicate آموزش نصب

1. پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. فایل های ISO را با برنامه Daemon Tools باز کنید و فایل Syndicate.zip را از حالت فشرده خارج کنید.
3. کرک را دانلود و تمامی فایل های آن را به مسیر اصلی بازی که در مرحله 2 استخراج کردید کپی کنید و بازی را به کمک فایل Syndicate.exe اجرا نمایید.

بازی  Syndicateتوجه: جهت دانلود کرک و استخراج آن حتماً باید آنتی ویروس شما غیر فعال باشد, در غیر اینصورت فایل Syndicate.exe را حذف خواهد کرد.

 

بازی  Syndicate رمز: www.p30day.com


منبع پی سی دی


توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه هستند :
1- برخی شرکت های سرویس دهنده در ایران برای اینکه پهنای باند کمتری را استفاده کنند از Cache Server استفاده میکنند و زمان پاک کردن cache ها هم بالا میبرند .به همین دلیل زمانی که روی سرور های ما برای مدیریت دانلود ها برای هر شخص تعداد کانکشن خاصی در نظر میگیرد ( مثلا 2 فایل هم زمان ) این کانکشن در ISP ها cache میشود و برای دنلود لینک سوم با Error 503 مواجه میشید . راه حل : اگر شما هیچ دانلودی در 1 زمان از ندارید و باز هم با Error 503 مواجه شدید,در انتهای آدرس لینک دانلود نرم افزار مورد نظرکه با مشکل برخورد کردید علامت سوال قرار دهید . با این کار شما در اصل لینک را یکبار Refresh میکنید و Cache ISP پاک میشود و کانکشن جدید از سرور برای شما جایگزین خواهد شد . مثال ساده : لینک دانلود اصلی : http://www.d2.p30day.com/nDownload.com.rar لینک جایگزین: ?http://www.dl2.p30day.com//nDownload.com.rar

2 - یک سری کاربران هم برای Exract کردن فایل های دانلود شده با مشکل مواجه بودند و موقع Unzip یا Unrar کردن با پیام خلا هایی مثل : CRC Error یا Pasword Worring یا ... مواجه شده اند . راه حل : تمامی فایل های سایت پی سی دی 100 % از نظر فنی و زیپ شدن و Exctact و یا پسورد ها تست میشود . این مشکلات زمانی پیش میاد که شما یک فایل را ناقص دانلود کنید . شاید به نظر خودتون کامل دانلود شده باشه ولی به دلیل Resume زیاد یک کیلوبایت دانلود نشده باشه و فایل اون قسمت ناقص باشد . زمان Extract کردن , روی هر قسمت از نرم افزار این پیام خطا ها را دیدید تنها راه اینه که پارت را دوباره دانلود کنید . پسورد همه فایل های سایت .www.p30day.com با حروف کوچک میباشد . ( تمامی بخش ها )

سایر نکات: پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
● فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
● فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso,mdf,cue,bin. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Daemon Tools و یا UltraIso بر روی باز شود (Mount)شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 578
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 7,671
  • بازدید کلی : 117,495